8 modalitati de crestere a veniturilor de Black Friday & Ciber Monday

Cel mai mare eveniment de shopping al anului bate la usa. Black Friday(care – sa fim sinceri – incepe in Romania mult mai devreme decat este programat la nivel mondial), a devenit o parte importanta a culturii de shopping din Romania. La nivel teoretic, se spune ca acest eveniment anual de cumparaturi a fost numit Black Friday (Vinerea Neagra), deoarece este ziua in care retailerii au experimentat cele mai mari profituri. In unele practici contabile, cerneala rosie se utiliza pentru a arata pierderi iar cerneala neagra pentru a arata profituri.

 

Cum promovezi eficient un astfel de eveniment?

  1. Invata din greselile de anul trecut
    Cineva a spus candva ca putem invata multe lucruri din greselile pe care le facem. Daca ai pastrat rapoartele cheie de anul trecut, scoate-le acum si arunca o privire asupra lor. Acele informatii te pot ajuta sa pregatesti mai bine inventarul, sa anticipezi tipurile de articole care vor fi epuizate, comportamentul clientilor si multe altele.
  2. Incepe planificarea Black Friday din timp
    Daca doresti ca afacerea ta sa ramana competitiva si in acest sezon, atunci va trebui sa incepi planificarea promotiilor speciale si ofertelor rezervate pentru Black Friday, putin mai din timp. Gigantul retailer online eMag, precum si alti retaileri planuiesc cu cateva luni inainte tot ce tine de ofertele pentru aceasta perioada. De asemenea este foarte important sa incepi PROMOVAREA REDUCERILOR DE BLACK FRIDAY DEVEREME.
  3. Creeaza promotii unice si specifice
    Aproape toti competitorii tai vor participa activ cu campanii de Black Friday si de Cyber Monday si vor oferi cele mai bune promotii ale anului. Daca doresti sa iesi in evidenta, creeaza promotii extrem de unice si foarte specifice. Incearca sa schimbi promotiile standard cu unele unice pentru aceasta perioada. Asigura-te ca promotiile detaliaza exact procentul reducerii acordate. De asemenea, plaseaza promotiile in zone in care cumparatorii le pot gasi cu usurinta (cum ar fi un pop-up sau un banner dedicat). Te va ajuta foarte mult si daca vei investi in campanii PPC.
  4. Investeste mai mult in Social Media
    Interactiunea cu clientii in social media te poate ajuta sa castigi o atentie speciala pentru campaniile desfasurate in aceasta perioada. Desigur, beneficiul evident de a deveni mai activ in social media in saptamanile premergatoare Black Friday este oportunitatea de a raspandi informatii despre viitoaele promotii. Creeaza continut convingator si personalizat pe retelele de socializare, adaptand interese specifice. Daca faci deja publicitate pe Facebook, ia in considerare o crestere usoara a bugetului, pentru a impiedica concurenta sa ti-o ia inainte.

Citeste restul articolului aici: https://despre-vanzari.ro/8-modalitati-de-crestere-a-veniturilor-de-black-friday-ciber-monday/

Sursa: Despre-Vanzari.ro